کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 737864499 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/13 | اعضاء: 316454 | نظرات: 37895
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کدام تبلت راحت‌تر تعمیر می‌شود؟

چه کسی جرات دارد بگوید از آی‌پد ناراضی است؟ هیچ کس! پس احتمالا تا به حال سر و کارتان به یک آی‌پد خراب نیفتاده است. با اين حال آزمایش‌های انجام گرفته توسط لابراتوار ifixit کمک بزرگی به ما‌ کرد. آنها تمام تبلت‌ها را یکی یکی به تیغ جراحی سپرده‌اند تا بفهمند کدام‌شان در هنگام آسیب‌دیدگی راحت‌تر تعمیر می‌شوند.

  Galaxy Tab2 7.0 -  سامسونگ

به گزارش سافت‌گذر به نقل از برترین ها؛ شگفت‌انگیز نیست اما همچنان یکی از بهترین تبلت‌های هفت اینچی موجود در بازار است. این محصول امکانات فراوانی دارد که مطمئنا خریداران خود را ناامید نخواهد کرد. از مزایای اصلی آن می‌توان به سیستم عامل آندروید، باتری بسیار قدرتمند و سنسور مادون قرمز اشاره کرد. شاید تنها نقطه ضعف آن، کیفیت ضعیف عکاسی باشد اما  در کل دوربین‌های عکاسی قرار نیست خیلی روی تبلت‌ها خیره‌کننده به نظر بیایند.

  طراحی غیرپیوسته قطعات که باعث می‌شود جایگزین کردن‌شان آسان به نظر بیاید. 

  جایگزین کردن صفحه نمایش نیاز به گرما دارد.

کدام تبلت راحت‌تر تعمیر می‌شود؟



Google Nexus 7 -  ایسوس


اگرچه جنس بدنه 7 Google Nexus از پلاستیک ساخته شده است اما بسیار مقاوم و باکیفیت به نظر می‌رسد و به دلیل شکل کاملا مستطیلی آن، به راحتی می‌توان با یک دست با آن کار کرد. همچنین امکان لیز خوردن آن از دست بسیار کم است و احساس امنیت خوبی را در حین کار کردن به شما خواهد داد.

  باز کردن آسان، بست‌های زاید ندارد، تعویض باتری به سادگی انجام می‌شود

  جدا کردن صفحه نمایش از شیشه محافظ به سادگی انجام نمی‌شود

کدام تبلت راحت‌تر تعمیر می‌شود؟



Surface RT -  مایکروسافت


ویندوز استور شبیه شهر مردگان به نظر می‌رسد. نرم‌‌افزار‌های سرفیس برای یک PC محدود است اما وقتی وارد بحث تبلت‌ها می‌شویم ورق برمی‌گردد. شما با تبلتی سر و کار دارید که نرم‌افزارهای بسیار قدرتمندی دارد و رقبای سرفیس همچون آی‌پد از آن بی‌بهره هستند. مجموعه نرم‌افزاری آفیس سرفیس را تبدیل به یک تبلت عالی برای کار می‌کند.

  اگر بتوانید دستگاه را باز کنید، تعویض باتری راحت است.

  باز کردن دستگاه مشکل است، صفحه نمایش به شیشه محافظ چسبیده.

کدام تبلت راحت‌تر تعمیر می‌شود؟



نسل‌های جدید iPad  - اپل

بعد از موفقیت آی‌پد اول با فاصله‌ای کوتاه لشکری از آنها توسط اپل فراخوانده شد. سربازهای کوکی با قدرت و صلابت به پیش آمدند و سنگرهای پیش روی‌شان را یکی‌یکی فتح کردند. سیستم عامل iOS یکی از بهترین چیزهایی است كه بشر تا به حال شناخته است؛ البته بعد از اختراع چرخ و کشف آتش!

اپل هر بار صفحه نمایش محصول خود را ارتقا داد. اگر چه آی‌پد 2 عالی بود اما از نسل سوم و چهارم به خاطر مجهز شدن به رتینا بیشتر رضایت داشتیم.  ظاهرا تعمیر کردن آي پد سخت‌ترین کار روی کره خاکی به نظر می‌رسد. به طوری که خود اپل بعد از نسل اول برای هیچ کدام‌شان گارانتی تعمیر در نظر نگرفت.

     برای جایگزین کردن صفحه نمایش برداشتن بخش رویی کافی خواهد بود.

  جدا کردن باتری سخت است، احتمال شکستن شیشه رویی موقع باز کردن زیاد است.

کدام تبلت راحت‌تر تعمیر می‌شود؟
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 16077 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1392/05/09 تعداد مشاهده: 2418
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

علی جوادی 1392/05/12 10:52
شرکت اپل داره یواش یواش کم میاره...منتظریم طرف دیگه ی سیبشم گاز بکنن کرماlay:none">fexofenadin kinder fexofenadin cipla fexofenadin nebenwirkung
حامد 1392/05/11 13:21
"بعد از موفقیت آی‌پد اول با فاصله‌ای کوتاه لشکری از آنها توسط اپل فراخوانده شد. سربازهای کوکی با قدرت و صلابت به پیش آمدند و سنگرهای پیش روی‌شان را یکی‌یکی فتح کردند. سیستم عامل iOS یکی از بهترین چیزهایی است که بشر تا به حال شناخته است؛ البته بعد از اختراع چرخ و کشف آتش! "
این سخنان چقدر فریبنده است جنگ تبلیغاتی رو ببینید یه جوری میگن انگار هرکی آیفون نداره کلاً دیگه گاو هست . مگه آیفون چی داره بابا یکم واقع بین باشین 10 نوع سیستم عامل واسه موبایل هست که همشون خوبن ولی و قتی شما میتونین از ارزون استفاذه کنین چرا برین پول واسه برند بدین!!! همشون میره تو جیب اپل!!! یک جوری تبلیغ میکنن انگار میتونه موشک هوا کنه
محمود 1392/05/10 22:24
مگه ما تعمیرکار هستیم که کدام تبلت راحت تر تعمیر میشود!؟!؟
باید موضوع این بود که کدام تبلت از کیفیت بالاتری در زمنه سخت افزار(قاب و ال سی دی و قطعات داخلی)برخودار است
اون کسی که تعمیرکار باشه براش مهم نیست که کدام تبلت راحت تر تعمیر میشه!همش براش راحت تعمیر میشهlay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet